홈 > 공유자료 > 정보,소식
정보,소식

کھیلوں کی مارکیٹنگ کے بین الاقوامی مقدمات اور بینچ مارکنگ حکمت عملی: ع…

Original from: کھیل کے فروغ کا ماہر

کھیلوں کی مارکیٹنگ صرف ایونٹس کی تشہیر کرنے تک محدود نہیں رہ گئی ہے، بلکہ اب یہ ایک وسیع اور پیچیدہ میدان بن چکا ہے، جہاں برانڈز اور کمپنیاں کھیلوں کی سرگرمیوں کے ذریعے صارف کے تجربات کو بڑھا رہی ہیں۔ دنیا بھر میں کھیلوں کی مارکیٹنگ ایک اہم حکمت عملی کے طور پر ابھری ہے جو برانڈز کی شناخت بنانے، مداح...

0 Comments

New Posts

Miscellaneous

결과